Veelgestelde vragen


WAAROM MOET IK EEN PROFIEL AANMAKEN OM MEE TE DOEN?
Op deze manier worden de spaarpunten gekoppeld aan de actieproducten die u afneemt. Op het online profiel wordt ook uw actuele puntensaldo bijgehouden.

WANNEER WORDEN DE PUNTEN BIJGESCHREVEN AAN MIJN SPAREN VOOR SUCCES-SALDO?
Uw puntensaldo wordt wekelijks bijgewerkt op maandag.

WAAR VIND IK MIJN ACTUELE PUNTENSALDO?
Op uw online profiel en in de e-mail die we iedere twee weken versturen. In de e-mail ontvangt u ook de lopende aanbiedingen, combideals en een verse dosis inspiratie.

IK WIL GRAAG MEESPAREN, MAAR NIET DE TWEEWEKELIJKSE EMAILS ONTVANGEN. KAN DAT?
Ja, in deze e-mail is er de mogelijkheid om uzelf af te melden.

WAAR KAN IK VOOR SPAREN?
U kunt sparen voor prachtige horecabenodigdheden. Het actuele aanbod is te vinden op bidfood.nl/sparenvoorsucces.

TOT WANNEER LOOPT DE SPAARACTIE EN TOT WANNEER KAN IK MIJN PUNTEN INLEVEREN?
De campagne loopt t/m 31 december 2018. De spaarpunten kunnen verzilverd worden tot en met 31 januari 2019. Let op: voor een aantal artikelen geldt, zolang de voorraad strekt. Wacht dus niet te lang met het inwisselen van de punten want op=op. De volledige actievoorwaarden zijn terug te vinden op bidfood.nl/sparenvoorsucces.

BIJ WELKE ACTIEPRODUCTEN KAN IK PUNTEN SPAREN?
Op meer dan 900 geselecteerde producten uit het Bidfood (vers)assortiment en geselecteerde producten van Unilever Food Solutions, Ad van Geloven en Coca-Cola.

WAT GEBEURT ER MET MIJN PROFIEL & E-MAIL NADAT DE SPAARACTIE EINDIGT?
Dit profiel wordt na 31 januari 2019 verwijderd. Dan is de actieperiode voorbij en kunnen spaarpunten niet meer verzilverd worden.

MIJN VRAAG STAAT ER NIET TUSSEN, WAT NU?
Andere vragen over de Sparen voor Succes-campagne? Stuur dan een e-mail naar sparenvoorsucces@bidfood.nl

Inloggen